دانلود پاورپوینت تقسیم بازار و تعیین بازار هدف ( فصل پنجم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
عنوان: دانلود پاورپوینت تقسیم بازار و تعیین بازار هدف ( فصل پنجم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)
تعداد اسلاید:20 اسلاید
فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)
دسته: مدیریت بازاریابی
کتاب مدیریت بازاریابی تألیف روستا، ونوس و ابراهیمی از جمله منابع مهم درس مدیریت بازاریابی در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل پنجم این کتاب در حجم 20 اسلاید با عنوان"تقسیم بازار و تعیین بازار هدف " می باشد که می تواند به عنوان سمینار کلاسی (کنفرانس) برای درس مدیریت بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:
مقدمه
مزایای تقسیم بازار
تقسیم بندی بازار چیست؟
معیارهاي تقسیم بازار
روش ها و متغیرهاي تقسیم بازار
تقسیم بازار بر اساس متغیرهاي جغرافیایی
تقسیم بازار بر اساس متغیر هاي جمعیت شناختی
تقسیم بازار بر اساس عوامل روان شناختی
تقسیم بازار بر اساس عوامل رفتاري
سبک زندگی و شخصیت
وضعیت وفاداري و انواع وفاداری
انتخاب بازار هدف براي متمرکز کردن فعالیت
طبقه بندي بازار به قسمت هاي کوچکتر
طبقه بندي اهداف
پنچ معیار اصلی قابل استفاده در طبقه بندي اهداف
استراتژي هاي انتخاب بازار هدف
استراتژي بازاریابی یکسان
استراتژي بازاریابی تفکیکی
استراتژي بازاریابی تمرکزي
عوامل مؤثر در انتخاب استراتژي بازاریابی
بخشی از متن:
تقسیم بازار یا بخش بندی بازار هسته مرکزی استراتژی بازاریابی است. چون استراتژي بازاریابی شامل دو بخش اساسی است: گزینش بازار هدف و توسعه و تدوین برنامه بازاریابی مؤثر براي موفقیت در بازارهدف؛ از این رو بخش بندي بازار روندي است براي تشخیص و مجزا بودن ویژگی هاي خریداران به منظور:
1. انتخاب بازارهایی که سازمان می خواهد یا می تواند محصولات و خدماتش را به آن عرضه کند.
2. طراحی محصولات و برنامه هاي بازاریابی براي پاسخگویی به احتیاجات خریداران موردنظر
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 7489 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 20

حجم فایل:388 کیلوبایت

 قیمت: 30,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل پشتیبانی 24 ساعته : 09909994252
  • راهنمای استفاده:
    عنوان: دانلود پاورپوینت تقسیم بازار و تعیین بازار هدف ( فصل پنجم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)
    تعداد اسلاید:20 اسلاید
    فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)
    دسته: مدیریت بازاریابی
    کتاب مدیریت بازاریابی تألیف روستا، ونوس و ابراهیمی از جمله منابع مهم درس مدیریت بازاریابی در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل پنجم این کتاب در حجم 20 اسلاید با عنوان"تقسیم بازار و تعیین بازار هدف " می باشد که می تواند به عنوان سمینار کلاسی (کنفرانس) برای درس مدیریت بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:
    مقدمه
    مزایای تقسیم بازار
    تقسیم بندی بازار چیست؟
    معیارهاي تقسیم بازار
    روش ها و متغیرهاي تقسیم بازار
    تقسیم بازار بر اساس متغیرهاي جغرافیایی
    تقسیم بازار بر اساس متغیر هاي جمعیت شناختی
    تقسیم بازار بر اساس عوامل روان شناختی
    تقسیم بازار بر اساس عوامل رفتاري
    سبک زندگی و شخصیت
    وضعیت وفاداري و انواع وفاداری
    انتخاب بازار هدف براي متمرکز کردن فعالیت
    طبقه بندي بازار به قسمت هاي کوچکتر
    طبقه بندي اهداف
    پنچ معیار اصلی قابل استفاده در طبقه بندي اهداف
    استراتژي هاي انتخاب بازار هدف
    استراتژي بازاریابی یکسان
    استراتژي بازاریابی تفکیکی
    استراتژي بازاریابی تمرکزي
    عوامل مؤثر در انتخاب استراتژي بازاریابی
    بخشی از متن:
    تقسیم بازار یا بخش بندی بازار هسته مرکزی استراتژی بازاریابی است. چون استراتژي بازاریابی شامل دو بخش اساسی است: گزینش بازار هدف و توسعه و تدوین برنامه بازاریابی مؤثر براي موفقیت در بازارهدف؛ از این رو بخش بندي بازار روندي است براي تشخیص و مجزا بودن ویژگی هاي خریداران به منظور:
    1. انتخاب بازارهایی که سازمان می خواهد یا می تواند محصولات و خدماتش را به آن عرضه کند.
    2. طراحی محصولات و برنامه هاي بازاریابی براي پاسخگویی به احتیاجات خریداران موردنظر


  • محتوای فایل دانلودی:
    عنوان: دانلود پاورپوینت تقسیم بازار و تعیین بازار هدف ( فصل پنجم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)
    تعداد اسلاید:20 اسلاید
    فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)
    دسته: مدیریت بازاریابی
    کتاب مدیریت بازاریابی تألیف روستا، ونوس و ابراهیمی از جمله منابع مهم درس مدیریت بازاریابی در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل پنجم این کتاب در حجم 20 اسلاید با عنوان"تقسیم بازار و تعیین بازار هدف " می باشد که می تواند به عنوان سمینار کلاسی (کنفرانس) برای درس مدیریت بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:
    مقدمه
    مزایای تقسیم بازار
    تقسیم بندی بازار چیست؟
    معیارهاي تقسیم بازار
    روش ها و متغیرهاي تقسیم بازار
    تقسیم بازار بر اساس متغیرهاي جغرافیایی
    تقسیم بازار بر اساس متغیر هاي جمعیت شناختی
    تقسیم بازار بر اساس عوامل روان شناختی
    تقسیم بازار بر اساس عوامل رفتاري
    سبک زندگی و شخصیت
    وضعیت وفاداري و انواع وفاداری
    انتخاب بازار هدف براي متمرکز کردن فعالیت
    طبقه بندي بازار به قسمت هاي کوچکتر
    طبقه بندي اهداف
    پنچ معیار اصلی قابل استفاده در طبقه بندي اهداف
    استراتژي هاي انتخاب بازار هدف
    استراتژي بازاریابی یکسان
    استراتژي بازاریابی تفکیکی
    استراتژي بازاریابی تمرکزي
    عوامل مؤثر در انتخاب استراتژي بازاریابی
    بخشی از متن:
    تقسیم بازار یا بخش بندی بازار هسته مرکزی استراتژی بازاریابی است. چون استراتژي بازاریابی شامل دو بخش اساسی است: گزینش بازار هدف و توسعه و تدوین برنامه بازاریابی مؤثر براي موفقیت در بازارهدف؛ از این رو بخش بندي بازار روندي است براي تشخیص و مجزا بودن ویژگی هاي خریداران به منظور:
    1. انتخاب بازارهایی که سازمان می خواهد یا می تواند محصولات و خدماتش را به آن عرضه کند.
    2. طراحی محصولات و برنامه هاي بازاریابی براي پاسخگویی به احتیاجات خریداران موردنظر